Wednesday 29 June 2011

Cerita..aku lagi..

cam ner nak mulakan yer..cerita ni, adoiii pening dan terkedu aku dibuatnya..seorang teman chat ku mengatakan bahawa dia sedang berperang besar dengan wife dia gara2 hanya kerana dia berchatting dengan aku, dan si isteri menyangka aku adalah kekasih gelap suaminya..hanya kerana sekeping gambar di profile picture aku...mak aiii terkejut berbaur jadinyer...

kawan aku tu pun dah tak reti nak xplain cam ner kat wife dia..bahawa kami hanya kawan biasa, kawan sekolah tak pernah jumpa pun sekarang..sekadar gurau2 dilaman Fb sahaja..bermissing2..bermuuaahh2..adoiii, aku jadi terkejut tetiba kawan tu bagitahu dia perang besar gara2 wife dia terbuka Fb dia nak terbaca msg kami..

Ini lah yg dikatakan kebaikan mahupun keburukan laman FB ni..apa sajer boleh berlaku..dan aku ambil ini sebagai satu iktibar bahwa walaupun apa yg kita buat dan tulis itu tidak membawa apa2 erti dalam diri kita..tetapi benarlah kata orang mata pena itu lebih tajam dari mata pedang..renung2kan yer..

Aku..ya ampun dah tak mahu dah berchatting lagi dengannyer..hanya sekadar aku say hello di PM sahaja..serik wei..kesian dia..dan bagi aku wife dia maybe cemburu buta...tolonglahhh wei aku bersuami dan aku ada life aku sendiri..aku ntak mungkin mengkhianati cinta dan kasih sayang suami ku terhadap aku..

No comments:

Post a Comment