Tuesday 7 June 2011

Cerita Persatuan hehehehe

Nak citer tentang Persatuan Isteri2 Penguatkuasa (Belum Daftar dengan ROC lagi) Persatuan haram lah ni..Gilerrs punya statement..kihkihkih..

Cam nilah bila kami2 ni berjumpa..seronok bukan main..Biasanya kami2 ni akan berjimba2 bila sang suami ada pertandingan bolasepak atau pun futsal..so kami ni apa lgi..jom kita berpiknik dimalam hari..Lokasinyer tepi padang Bolasepak MPK dekat Masjid Negeri..meriah sesangat..Kita orang akan bagitahu malam ni kita piknik..Okey sebagai kakak kepada adik2 ni..cam biasalah aku akan masak untuk makanan yang berat..Nasi lemak or makanan lain lah..yang ringan2 biasanya Bahagian Buah bagi kat Liena Sidek, Air bagi kat Bibik (Rosmawati) Tikar Puan Ainie dan yang lain macam Si Nurul Yazid, Tun Amina, Ayu, Ina Pian dan yang paling glamour si madam kami Puan Amy Salwani..hahahha dia bagi part makan dan part perabih...

Seronok weihh..biasanya sang suami tak concentrate bermain mata2 dia org asyik memandang kat bini2 yang sedang galak berpinik..suara jgn kiralah semua macam speaker terang dan jelas semuanya..heheheh maklumlah ibu2 nak borak si anak sibuk nak main yang bukan2..mula lah tekak ibu2 terjerit manggilkan anak2..aku yang tak de anak kecik ni tumpang mengilai jer lah tegok gelagat masing2 aduiii..

Berbalik pada si suami yang tak concentrate main ni bukan apa..sebenarnya dia orang ni bimbang kalau2 makanan special yang dibawak tak sempat dek dia orang hahahha..main kemana apa kemana, kalah pun tak per janji dapat makan..hahhaha..Biasanya kita orang ni tak peduli pun berapa gol dia orang sumbat, saper menang, saper kalah..yang penting kami2 dapat bertemu, dapat bergurau, dapat mengutuk..seronoknyer..

Bila abis waktu..kita org nak berpisah adalah saat yang paling best..kami akan salam peluk cium masing2 erat sangat persahabatan ini..dan akan berjanji akan berpiknik lagi jika ada pertandingan bolasepak lagi.. Rindu saat2 cam gini tau..weiii korang bila nak piknik lagi..

Aku dedikasikan cerita ini untuk adik2 tersayang : Rosmawati, Liena Sidek, Amy Salwani, Ainie Ahmad, Nurul yazid, Tun Amina, Ayu, Ina Pian, Emy Rubby, Kak Nor dan yang tak sebut disini...sebenarnya akak dah lupa lah namanya..hehehehe jgn marah yer..dan untuk kesekian kalinya nak bagitahu..Kak Tie sayang kamoo semua...Daaaa...

2 comments:

  1. hahhahahaha...glamores nama puan amy..kihkihkih...part perabih pun ok jgak..hehhehehe

    ReplyDelete
  2. hahahha..terbaiklah bagi kat Madam kan..cheff follow jerk..kihkihkih

    ReplyDelete